perjantai 7. marraskuuta 2014

Bloggaus on harrastus

Olen tässä vähän pohtinut. Että miksi minä tätä pientä blogiani pidän. Jotain tänne raapustelen aina välillä, miettien kuka tätä lukee ja ketä kiinnostaa. Ja mistä kirjoittaisin. Minulla ei ole mitään varsinaista punaista lankaa tähän. Olkoon tämä sitten hienosti sanottuna lifestyle-blogi. Ja todellakin mystyle lifestyle.

Tämä on kuitenkin minulle harrastus. Ja niin kuin harrastaminen tässä tilanteessa, se jää vähän hunningolle. Minulla on tietty aika käytettävissä ja johonkin ajan käyttäminen on suoraan pois jostain muusta. Sellaista ylimääräistä "mitäs nyt tekis"-aikaa ei minulla oikein ole. Elämä on valintoja ja joskus joku muu sanelee sinun valintasi.

Valokuvaamisesta pidän ja etenkin tavallisten asioiden kuvaamisesta. Tykkäänkin niiden pohjalta rakentaa postauksia. Mutta ei sitä viitsi loputtomiin kuvata sekaista eteistä ja kaaottista olohuonetta. Sisustusbloggaria minusta ei oikein tulisi. Jatketaan tällä valitulla linjalla, eikä oteta paineita. Onko ok?

Mutta hei, nyt on maa valkoinen. Ja heti alkoi jouluttamaan. 
Ja joulumerkitkin on ostettu kortteja varten. Jos vaikka innostuisi tässä jonain päivänä.
Kaapissa glögiä ja joululaulut käden ulottuvilla. Tunnelmallisin aika vuodesta on täällä!


Tunnelmallisia hetkiä viikonloppuun!

M

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti