tiistai 15. lokakuuta 2013

Ei oikeen mitään

Syyslomaviikko. Lapsilla koko viikko, itse olen saldovapailla kolme päivää. Paljon oli ajatuksia, että mitä tehtäis. Mutta arvatkaa mitä? Ei olla tehty niistä yhtäkään. Aika on kulunut muutenkin. Pojat olleet kavereilla, pienemmän kanssa puistoiltu, syöty viikonlopulta jääneitä ruokia. Varastoa siivosin, pyykkiä pessy, uuden renkaan hankkinut päivystyksenä puhjenneen tilalle. Mun huonosta auto-karmasta voisin tehdä oikein oman jutun, mutta se on niin masentavaa että en taida viitsiä.

Ai niin, oli mulla yksi tavoite. Katsella telkkaria. Ja joka ilta olen tunnin tyhjentänyt digiboksia. Eniten olen nauttinut siitä poikkeustilasta, että joka illalle ei ole jotain ohjelmaa; töitä tai harrastusvientiä. Ensi viikolla jatketaan taas siitä.



Tänään ostin itselleni pienen päiväunihetken jäätelöllä. Lupasin pienemmälle, että saa ottaa jäätelöä kunhan äiti saa hetken huilata. Mikä suloinen putoaminen ja valmiiksi keitetyllä kahvilla herääminen. Muistoksi jäi mukava raukeus, joka kantaa edelleen.


Unien jälkeen tuli inspiraatio kuvata, mutta mitään järkevää en keksinyt. Niinpä kuvasin mitä kotoa löysin, ilman sen suurempaa ajatusta. Hyvää inspiraatiota ei kannata ikinä hukata.

Kirjastoreissun saldona kotimaisia chick lit-kirjoja. Keveysaste juuri sopiva.

Villasukat jalassa maailma on aina vähän parempi paikka.



Töpäkkää tiistaita teille!

M

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti