keskiviikko 5. helmikuuta 2014

Tytön tarpeelliset

Ilmeisesti olin ollut kiltti kun joulupukki toi minulle uuden rahapussin. Eikä minkä tahansa kolikkokukkaron, vaan ripauksen ylellisyyttä. Aitoa nahkaa, viimeistelty ulkomuoto ja yksityiskohdat ja hyvä laatu. 


Toisen tarpeellisen hankin itse. Pitkään olin sitä viivyttänyt, mutta pakko se oli tehdä. Ostin älypuhelimen. Sen rahan olisin saanut helposti sijoitettua johonkin muuhun, mutta ei voi mitään ajassa on pakko pysyä kiinni. 

Käytön opettelu oli helppoa, ja onneksi minulla oli innokas opas, kiitos hänelle.
Pari viikkoa sitä olen fiilistellyt ja on se kyllä kiva. 
 Puhelimelle hankin suojakotelon, jossa on pari korttipaikkaa tärkeille korteille. Sillä pärjää arkimenot, ajo- ja pankkikortti mukaan ja eikun menoksi.



Tässä ne ovat molemmat, kaverikuvassa.



M

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti