tiistai 6. toukokuuta 2014

Valmista

Seuraa tunnustus: minä olen aloittaja. Olen innostuja ja inspiroituja. 

Kun inspiraatio iskee, aloitetaan. Kun inspiraatio hiipuu, keskeytetään. Ja jatketaan sitten taas kun aika ja inspiraatio kohtaavat.

Näin kävi verhojen kanssa. Olen asunut tässä kodissa jo reilun vuoden, mutta ei vaan ole ollut verhoja ikkunassa. Kangas on ollut ostettuna, mutta se inspiraatio. Tässä taannoin oli viikonloppuna aikaa, vähän inspiraatiota ja enemmän päättäväisyyttä. Nyt otan ompelukoneen ja ompelen ne verhot. Ja tuli kuulkaa valmista. Olohuoneeseen ja poikain huoneeseenkin. Ettei yhtään hassumpi lopputulos.




Kangas Marimekon alesta

Olen ollut nuorena innokaskin ompelija ja omia vaatteita on tullut aika paljon tehtyä. Silloin ei ollut halpaketjuja muotivaatteille eli itse tehtiin. Äitini lahjoitti minulle ystävällisesti ompelukoneensa, mutta nyt sitä käytetään lähinnä verhojen ompeluun. Mutta hyvä, että edes se onnistuu, säästää siinäkin. Ties vaikka ihan sohvatyynytkin tekisin, niihinkin on kangasta. Mutta se inspiraatio...

Puuha-terveisin
M

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti