tiistai 26. heinäkuuta 2016

Tiistaibiisi: Jotain niin oikeaa

Ihanaa tiistaita!

Koska ei ole aina niin justiinsa, niin käytetään perjantaibiisi-kategoriaa tiistaina. 
On näet hyvä syy.
Tänään olemme olleet vuoden kihloissa tuon elämäni rakkauden kanssa. 
Ja edelleen se tuntuu niin oikealta <3

Joskus joku laulu tai sanoitus kuvaa täydellisesti sitä mitä mielessä liikkuu,
 ja tämä on yksi sellainen.


 Eletyt päivät tuntuu 
mut kipu on köykäinen kosketus vain 
Terassin lyhtyä kiertävä koi 
Kipua on, mut ei tuskaa 
eletyn elämän kolhuja vain 
Jotakin totta ja voimaakin 
Sydän on ehjä kuitenkin 
 
Ja kun sä vain istut viereen mun, 
siin on jotain niin oikeaa 
Valoa aamun valkeaa, maata kantavaa 

Elämän kieppuva virta, 
on urotöitä ja virheitäkin 
Tekoja joita ei toisiksi saa 
Mä yritän oppia niistä 
ja osan kai voisin vain unohtaa 
Nuo kivikon railoissa nukkuvat kyyt 
Sydän on ehjä kuitenkin. 

Ja kun sä vain istut viereen mun,
siin on jotain niin oikeaa 
Valoa aamun valkeaa, 
maata kantavaa 

Mä yritän olla sun arvoises kyllä 
Avata sieluni solmuja vielä 
Nähdä sun maailmas niinkuin se on 
Kävellä kanssasi kirkasta rantaa, 
kuulla nuo tuulet niin kuin ne kuulet 
Nähdä sun taivaasi niin kuin sen näät 

Ja kun sä vain istut viereen mun, 
siin on jotain niin oikeaa 
Valoa aamun valkeaa, 
maata kantavaa 
Ja kun sä vain istut viereen mun, 
siin on jotain niin oikeaa 
Valoa aamun valkeaa, maata kantavaa

- Juha Tapio-




Ihanaa kesäistä tiistaita teille!

M

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti