maanantai 23. joulukuuta 2013

Nyt se alkaa...

Vielä viimeiset puuhat sitten kun lastenhuone hiljenee. Pientä puuhaa riittää aina, onneksi huomenna suurin ponnistus on puuron keitto. Sitten vain olen ja nautin, olen ja nautin, olen ja luen, olen ja olen itselleni hyvä.

Tänään kaupassa käynnin lisäksi pieniä jouluisia askareita kera apureiden. Joista toinen vesirokossa, tämä tulee olemaan se joulu joka muistetaan isomman vesirokosta. 

Ja hei, arvatkaa mitä? Piparkakkutalo on valmis! Hurraa-huuto ja taputuksia. Tein sen viime yönä ja jätin pöydälle. Aamulla kuulin unen läpi iloisen yllättyneitä kommentteja.
Tämmöne siitä sit tuli.






Pienemmän mielestä vuoden top 3-päiviin kuulu se, jolloin saa tämä mökin syödä. 

Eilen leivottuja pipareitakin päästiin taas koristelemaan. Samainen pienempi kyllä innokkaasti koristelee, mutta tykkää syödä ihan naturaaleja.

On tarkkaa puuhaa.






Kuusi sai myös koristeet, ehdoton joulutunnelman tuoja.
Siinäkin oli innokkaat apurit.
 






Iltavalaistus.



Tunnelmallista aatonatto-iltaa kaikille meille!

M

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti