sunnuntai 15. joulukuuta 2013

Ruotsalaisessa sisustusmyymälässä

On varmaankin tullut selväksi, että tykkään retkeillä. No, retkiä voi tehdä niin moniin kohteisiin. Yksi mainio retkikohde on Ikea. Oltiin ko. kaupasta sitten mitä mieltä tahansa, niin oma paikkansa sillä on ainakin minun kodissani. Koska olen jo vuosia asunut maantieteellisesti sijoitettuna lähelle Ikeaa, on sinne lähdetty lähinnä kuten ruokakaupaan eli ostoslista kädessä. 

Tälläkin kerralla oli lista mukana, mutta samalla piti vähän suunnitella säilytysratkaisuja. Olen kuullut lapsista, jotka jäävät leikkipaikkaan ja siellä tyytyväisenä touhuavat sillä aikaa kun aikuiset tekevät ostoksia. Minun kohdalle ei sellaista kokemusta ole sattunut. Ei koskaan. Nämä minun jälkeläiseni eivät ole sitä sorttia. Enemmän sellaista äidin lahkeessa olevaa.

Mutta hienosti menee näidenkin kanssa. Otetaan vain retkiasenne mukaan. Eli ensin kävellään ja katsellaan maisemia ja sitten syödään eväät. Tällä kertaa oli välietappi, kun kävijöille tarjoiltiin glögiä ja piparia.


Verensokerit ylös ja vähän hulluttelua :)



Yhdessäoloa, tämäkin.





Ja lopuksi ne eväät: hodarit ja jätskit.

M

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti