perjantai 3. huhtikuuta 2015

Viikon arkipalat

Tässä taas tarjolla viikon arkipalat. Kuvat eivät liity tähän viikkoon mitenkään. Tämän viikon sää on saanut kaipaamaan kesää, ymmärrätte varmaan :)

Viikon juhlat. Pienemmän kaverisynttärit keilahallilla. Kuuluu samaan settiin kampaajalla käymisen kanssa. Maksan siitä, että voin ulkoistaa. Ja minä en ole niitä lastenkutsu-äitejä. Yhtään autokakkua en ole elämässäni leiponut, kai sekin joku saavutus on.

Viikon nauru. Tämä on helppo. Töissä oli kertakaikkiaan hilpeä tilannekomiikka-tilanne aprillipäivänä. Työkaveri oli tekemässä minulle jekkua. Niin tohkeissaan hän oli, että ei huomannut minun seisovan hänen takanaan. Ilme ja reaktio oli näkemisen arvoinen, ja onneksi tilanteella oli vielä todistaja. Voi sitä naurua.



Viikon hankkinat. Alennuksesta uusia juoksuvaatteita. Osa sikahalvalla, osa hienompia eikä ihan niin hyvällä aleprosentilla. En ole yleensä ollut liikuntavaatteisiin panostavaa tyyppiä, mutta huomaan saavani niistä motivaatiota. Että kai se on sitten ok?

Viikon odotetuin. Pääsiäisvapaa ja poikaystävän näkeminen taas parin viikon tauon jälkeen. Onko tämän ikäisillä poikaystävä vai mikä se on? Miesystävä kuulostaa joltain, noh... vanhalta.  Sovitaan, että poikaystävä on sopiva termi.

 

Viikon arkihelpotus. Olen keplotellut melkein koko viikon laittamatta ruokaa. Jämiä ja pakastinta hyödynnetty. Sitä varten ruokaa pakastimeen laitan, että joskus pääsee iisimmällä.

Viikon liikuntapläjäys. Vapaapäivän aamuna ensin salille ja siitä suoraan pilatekseen. Pilatesta kokeilin ensimmäistä kertaa ja saatan mennä toistekin. Mutta mitään välitöntä ihastumista ei tapahtunut. Tunti on rauhallinen, joten tekee ihan hyvää mielelle. Mutta rauhallisuus ei tarkoita löysäilyä, tehokasta todellakin.  

Näillä mentiin tämä arkiviikko. Nyt nautitaan pääsiäisestä ja yhdessäolosta!

M

1 kommentti:

  1. Aina sitä iloitsee, kun tapaa samanhenkisiä ihmisiä. T. Ei lastenkutsuäiti myöskään. Että onneksi tavattiin ��

    Mä oon nyt kohta viis vuotta käynyt pilateksessa ja mun mielestä se pitäis olla pakollista kaikelle. Se on pelastanut mun selän. Mut ekat 2-3v en osannut tehdä sitä ihan oikein. Nyt taas sen opit kaikessa mukana eli saa kaikesta treenistä enemmän irti. Vetäjissä on eroja! Otan sut kesällä joskus mukaan Piian biitsipilatekseen, jos sitä tänä kesänä on. ��

    VastaaPoista