maanantai 24. maaliskuuta 2014

Puuha-päivä




Mulla on olemassa kaava jota tajusin toistavani. Silloin kun on lapsivapaa-viikonloppu olen perjantaisin ihan puhki, siis todella puhki. Ei jaksa mitään, jääkaapissa vain valo ja koti näyttää siltä kuin siellä ei olisi siivottu kuukauteen. Kaupassa käyn perjantaina jos jaksan, viime perjantaina jaksoin. Jos vain kestän, jätän hommat tekemättä ja relaan vaan. Sekin on muuten taito jota olen ihan opetellut, muuten kaikki aika menisi siivoamiseen ja se on hukkaan heitettyä elämää se.

Kun perjantaina on päässyt ajoissa nukkumaan, olen kuulkaas lauantai-aamuna ihan uusi ihminen. Viime lauantaina olin jo klo 10 jumpassa ja siitä saikin hyvän startin päivään. Vitsit mitä energiaa valo ja aurinko antavat. (ja vitsit miten kalpealta ja väsyneeltä näytän ilman päivetystä)

 


Iltapäivällä kassi olalle, Converset jalkaan ja kauppa-asioille. Suuntana oli jonkun sortin kukkamyymälä ja tavoitteena parvekkeen kevätpäivitys. Siitä olisi pitänyt ottaa myös ennen ja jälkeen kuvat, mutta tajusin sen vasta taas jälkikäteen. Pirteät sipulikukat mukaan ja ihan vain katsomaan erään huonekalukaupan parvekekaluste-tarjousta. Ihan vain katsomaan kun oli aikaa. Just joo.

Mulle on tulossa parvekkeelle uusi sohvaryhmä. 

Sohva, kaksi nojatuolia ja pieni pöytä. 
Mutta tulee siitä hieno, lupaan sen. Ja sitten saatte kuvat. 
Ratkaisevaa taisi olla kauppaseuralaiseni maalaama mielikuva: "kuvittele millaista on istua iltaauringossa sohvalla ja juoda iltaskumpat".
Se oli sit siinä.


Parvekepuutarhuri










Puuhakkaan päivän kruunasi sauna, pizza ja sohvan lempeä syleily.

Huippupäivä!

M


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti